PRONAR Przyczepa MODEL T654 4,3t
Przyczepa PRONAR T654 to jedna z najmniejszych naszych przyczep. Jednoosiowa konstrukcja jest bardzo nowoczesna i wygodna. Trzystronny wywrót skrzyni ładunkowej zapewnia funkcjonalność przyczepy, a wysokiej jakości niezawodne i trwałe osie jezdne wyróżniają produkt wśród innych na rynku. Przy ładowności dwóch i pół tony przyczepa ta jest idealnym rozwiązaniem dla rolników z mniejszymi gospodarstwami rolnymi. Ze względu na niewielki rozmiar może być agregowana z dowolnym ciągnikami.
-
TRWAŁAdoskonała jakość wykonania zapewnia długi okres użytkowania
-
MOŻLIWOŚĆ RÓŻNYCH ZASTOSOWAŃznakomicie nadaje się do transportu materiałów i sypkich i stałych
-
WYGODNA W UŻYTKOWANIUnisko położona skrzynia ułatwia załadunek
-
UNIWERSALNAmoże być agregowana z dowolnym ciągnikami
-
DOSKONAŁY WYBÓRznakomita relacja ceny do jakości
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita* 4300 [kg] Dopuszczalna masa całkowita: 3780 [kg] Ładowność: 2500 [kg] Masa własna: 1280 [kg] Pojemność ładunkowa: 2,5 (m3) Powierzchnia ładunkowa: 6,2 [m 2] Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 3310 [mm] Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 1860 [mm] Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) 4825/2045/1320 [mm] Wysokość ścian skrzyni: 400 [mm] Grubość blachy podłogi/ściany: 3/2 [mm] Wysokość platformy od podłoża: 920 [mm] Rozstaw kół: 1500 [mm] Zawieszenie: sztywne Obciążenie oka dyszla 600 [kg] Rozmiar ogumienia: 10,0/75-15,3 Prędkość konstrukcyjna: 40 [km/h] System wywrotu: trójstronny Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) 1300mm/8L/160bar Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 26/19 [KM/kW] Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) : 50/46 [˚] *) Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita przy obniżonej prędkości do 30km/h
T654 Wyposażenie standardowe:
Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi o optymalnym rozstawie
Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
Ściany z profilu PP400mm ze stabilnymi słupkami tylnymi
Linki spinające ściany
Rodzaj ramy podwozia: trójkątna z profili otwartych
Rodzaj dyszla: dyszel sztywny do łączenia z dolnymi zaczepami ciągnika
Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem 50mm
Rodzaj podpory dyszla: prosta ze składanym kółkiem stalowym
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR