PRONAR Przyczepa MODEL T654/1 5,5t
Przyczepa PRONAR T654/1 jest większym wariantem jednoosiowej bliźniaczki PRONAR T654. Stabilny trzystronny wywrót skrzyni ładunkowej zwiększa funkcjonalność przyczepy. Wytrzymałe profile ram nośnych, oraz wysokiej jakości niezawodne i trwałe osie jezdne wyróżniają produkt firmy PRONAR wśród innych. Trzy i pół tonowa przyczepa jest doskonałym rozwiązaniem dla małych i średnich gospodarstw rolnych. Może być agregowana z ciągnikami o mocy od 30 KM.
-
TRWAŁAdoskonała jakość wykonania zapewnia długi okres użytkowania
-
WYTRZYMAŁAsztywna i odporna na przeciążenia konstrukcja
-
NIEZAWODNAwysoka jakość gwarantuje bezawaryjne użytkowanie
-
DOSKONAŁY WYBÓRznakomita relacja ceny do jakości
-
WYGODNA W UŻYTKOWANIUduży kąt bocznego i tylnego wysypu
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita 5500 [kg] Dopuszczalna masa całkowita: 4990 [kg] Ładowność: 3500 [kg] Masa własna: 1490 [kg] Pojemność ładunkowa: 6,2 [m 3] Powierzchnia ładunkowa: 6,2 [m 2] Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 3310 [mm] Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 1860 [mm] Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) 4825/2045/2060 [mm] Wysokość ścian skrzyni: 500+500 [mm] Grubość blachy podłogi/ściany: 3/2 [mm] Wysokość platformy od podłoża: 1020 [mm] Rozstaw kół: 1500 [mm] Zawieszenie: sztywne Obciążenie oka dyszla 750 [kg] Rozmiar ogumienia: 11,5/80-15,3 Prędkość konstrukcyjna: 30 [km/h] System wywrotu: trójstronny Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) 1300mm/8L/160bar Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 31,2/23 [KM/kW] Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) : 50/46 [˚] T654/1 Wyposażenie standardowe wg dokumentacji konstr.:
Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi o optymalnym rozstawie
Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
Ściany i nadstawy z wysokiej jakości, mocnych, profili PF500mm, z obrzeżem 70mm, wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, ze stabilnymi słupkami tylnymi, z odkuwanymi zawiasami i zamkami
Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Rodzaj ramy podwozia: trójkątna z profili otwartych
Rodzaj dyszla: dyszel sztywny do łączenia z dolnymi zaczepami ciągnika
Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem 50mm
Rodzaj podpory dyszla: prosta ze składanym kółkiem stalowym
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian i nadstaw zielony RAL6010 PRONAR