PRONAR Przyczepa MODEL T683P 20t
Przyczepa PRONAR T683P oparta jest na podwoziu przyczepy T683. Oprócz zalet podstawowej przyczepy burtowej typu tandem T683, ściany tej przyczepy wykonane są ze specjalnej wytrzymałej sklejki wodoodpornej, osadzonej w specjalnych aluminiowych profilach, wykorzystano je także do osadzenia gumowych uszczelniaczy zapewniających wysoki stopień szczelności. Zastosowanie tego typu materiału zmniejsza ryzyko uszkodzenia niską temperaturą przewożonych płodów rolnych. Załadunek i wyładunek euro i skrzynio palet możliwy jest dzięki systemowi drzwi portalowych otwieranych jak wrota. Takie rozwiązanie umożliwia załadunek wózkiem widłowym bez narażania burt przyczepy na uszkodzenie.
-
GWARANTUJE STAŁĄ TEMPERATURĘ ŁADUNKUdzięki zastosowaniu sklejki skrzynia przyczepy jest wytrzymała na przymrozki
-
WYTRZYMAŁAzabudowa oraz nadwozie z wytrzymałych materiałów
-
BOGATE WYPOSAŻENIE STANDARDOWEw standardzie instalacja elektryczna, hamulec ręczny korbowy, kliny podporowe, oraz instalacja hamulcowa pneumatyczna
-
ŁATWA W MANEWROWANIUułatwione manewrowanie przyczepą dzięki zawieszeniu typy tandem
-
MOŻLIWOŚĆ RÓŻNORODNYCH ZASTOSOWAŃdo transportu ziemniaków, buraków i innych roślin okopowych luzem oraz w skrzyniopaletach
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 20000 | [kg] |
Dopuszczalna masa całkowita: | 20000* | [kg] |
Ładowność: | 15360** | [kg] |
Masa własna: | 4640 | [kg] |
Pojemność ładunkowa: | 17,3 | [m 3] |
Powierzchnia ładunkowa: | 12,3 | [m 2] |
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | 5100 | [mm] |
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | 2420*** | [mm] |
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) | 6800/2550/2790 | [mm] |
Wysokość ścian skrzyni: | 800+600 | [mm] |
Grubość blachy podłogi/ściany: | 5/2,5 | [mm] |
Wysokość platformy od podłoża: | 1350 | [mm] |
Rozstaw kół: | 1960 | [mm] |
Zawieszenie: | Resory paraboliczne | |
Obciążenie oka dyszla | 2000 | [kg] |
Rozmiar ogumienia: | 385/65 R22,5 RE | |
Prędkość konstrukcyjna: | 40 | [km/h] |
System wywrotu: | trójstronny | |
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 1980mm/18L/200bar | |
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: | 104/76,4 | [KM/kW] |
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) : | 50/46 | [˚] |
*Parametr – dopuszczalna masa całkowita – w zależności od ograniczeń prawnych na danym rynku sprzedaży, może się różnić od podanego
** Parametr uzależniony od ograniczeń prawnych na danym rynku oraz od kompletacji, może się różnić od podanego
***Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET
T683P Wyposażenie standardowe:
Skrzynia ładunkowa ze specjalnym systemem otwierania ścian, z lewą ścianą rozwierno – uchylną
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową
Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
Ściany ze sklejki wodoodpornej obustronnie foliowanej gr. 18 mm, z obrzeżem z profili aluminiowych, z uszczelkami gumowymi, z odkuwanymi zamkami
Ściana lewa, ze słupkiem środkowym, nie dzielona, 1540mm wysokości, system rozwierno – uchylny
Ściana prawa, ze słupkiem środkowym, dzielona, 800mm+740mm wysokości, system – uchylny
Ściana tylna, 1540mm wysokości, nie dzielona, 1540mm wysokości, system – uchylny
Stelaż plandeki
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika, amortyzowany resorami gumowymi
Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
Osie na 60 km/h
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa, z wyjściem do drugiej przyczepy
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V, z tylnym gniazdem elektrycznym, z lampami LED, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty, z grubymi linami zabezpieczającymi, z wyjściem do drugiej przyczepy
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Uchwyt przewodów hydraulicznych z wieszakiem dla złączek wpinanych do ciągnika
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Błotniki kół tylnych – plastikowe
Tylne zabezpieczenie, składane
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka ścian – sklejki foliowanej – brązowy ciemny