PRONAR Przyczepa MODEL T683H 20t

PRONARPRONAR Przyczepa MODEL T683H 20t

PRONAR Przyczepa MODEL T683H 20t

Przyczepa PRONAR T683H to wersja przyczepy T683 z hydraulicznie unoszoną boczną ścianą bez środkowego słupka, co daje swobodny dostęp do powierzchni ładunkowej. Jest to bardzo wygodne i praktyczne rozwiązanie szczególnie przy transporcie płodów rolnych na europaletach. Lewa ściana boczna, jako jednolita profilowana płyta, jest unoszona i ryglowana hydraulicznie(system zabezpieczeń), co uniemożliwia otwarcie i utratę ładunku przy nieoczekiwanym rozszczelnieniu się układu.

Przyczepa PRONAR T683H doskonale spisuje się w nierównym i niestabilnym terenie, dzięki zastosowaniu zawieszenia resorowego typu tandem z dwoma pojedynczymi mocnymi osiami jezdnymi i amortyzowanego sztywnego dyszla. Dopuszczalna masa całkowita 20 ton jest to wielkość, przy której w optymalny sposób uwzględniono zarówno aspekt ekonomiczny (cena przyczepy i niskie koszty użytkowania), jak i użytkowy (optymalna ładowność i pojemność ładunkowa, funkcjonalność, niezawodność i trwałość).

  1. MOŻLIWOŚĆ RÓŻNORODNYCH ZASTOSOWAŃ
    do przewozu każdego rodzaju materiałów sypkich, europalet (wewnętrzne wymiary skrzyni to 5020mm długości oraz 2420mm szerokości) i paszy w belach, okna zsypowe w tylnej klapie ułatwiają rozładunek strumieniowy ziarna
  2. WYTRZYMAŁA
    ściany, elementy podwozia oraz nadwozia przyczep są wykonane z grubszej niż u konkurencji blachy, zastosowanie nowoczesnych powłok lakierniczych podnosi trwałość
  3. BOGATE WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
    w standardzie instalacja elektryczna, hamulec ręczny korbowy, kliny podporowe, oraz instalacja hamulcowa pneumatyczna
  4. ŁATWA W MANEWROWANIU
    ułatwione manewrowanie przyczepą w każdym terenie dzięki zawieszeniu typu tandem
  5. NIEZAWODNA
    Ramy podwozi posiadają niezawodny i mocny system trójstronnego wywrotu oraz wzmocniony, wytrzymujący ekstremalne obciążenia dyszel z hydraulicznie sterowaną nożycową podporą
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita 20000 [kg]
Dopuszczalna masa całkowita: 20000* [kg]
Ładowność: 15180** [kg]
Masa własna: 4820 [kg]
Pojemność ładunkowa: 20,3 [
Powierzchnia ładunkowa: 12,1 [m 2]
Długość skrzyni ładunkowej wewnętrzna: 5020 [mm]
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnętrzna: 2420*** [mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) 7270/2550/3070 [mm]
Wysokość ścian skrzyni: 800+900 [mm]
Grubość blachy podłogi/ściany: 5/2,5 [mm]
Wysokość platformy od podłoża: 1350 [mm]
Rozstaw kół: 1960 [mm]
Zawieszenie: Resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla 2000 [kg]
Rozmiar ogumienia: 385/65 R22,5 RE
Prędkość konstrukcyjna: 40 [km/h]
System wywrotu: trójstronny
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) 1980mm/18L/200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 104/76,4 [KM/kW]
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) : 47/47 [˚]

*Parametr – dopuszczalna masa całkowita – w zależności od ograniczeń prawnych na danym rynku sprzedaży, może się różnić od podanego
** Parametr uzależniony od ograniczeń prawnych na danym rynku oraz od kompletacji, może się różnić od podanego
***Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET

T683H Wyposażenie standardowe:
Skrzynia ładunkowa ze specjalnym systemem otwierania ścian, z lewą ścianą 1700mm wysokości unoszoną hydraulicznie, z prawą ścianą 800mm uchylną
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową
Ściany z uszczelnieniem gumowym, z wysokiej jakości, mocnych, profili PF800mm z obrzeżem 60mm, wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, z odkuwanymi zamkami
Ściana lewa, 1700mm wysokości, z automatycznym ryglowaniem – unoszona hydraulicznie,
Ściana prawa, dolna 800mm z centralnym ryglowaniem – system uchylny
Ściana tylna, dolna 800mm z centralnym ryglowaniem – system uchylny
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika, amortyzowany resorami gumowymi
Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
Osie na 60 km/h
Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa, z wyjściem do drugiej przyczepy
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V, z tylnym gniazdem elektrycznym, z lampami LED, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty, z grubymi linami zabezpieczającymi, z wyjściem do drugiej przyczepy
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Uchwyt przewodów hydraulicznych z wieszakiem dla złączek wpinanych do ciągnika
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach Błotniki kół tylnych -plastikowe
Boczne oświetlenie obrysowe
Tylne zabezpieczenie, składane
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR

Zadzwoń do nas!


Sprzedaż części

tel.: +48 24 362 73 03

fax: +48 24 362 73 02

email: biuro@agrohandel.kutno.pl


Sprzedaż maszyn

tel.: +48 24 355 78 50

tel.: +48 696 058 537

Agrohandel Kutno

Woźniaków 19a,
99-300 Kutno

ODDZIAŁ CIACHCIN

Ciachcin 4C
09-230 Bielsk
Trasa 60 Płock – Ciechanów

ODDZIAŁ ŁOWICZ

ul. Prymasowska 84
(trasa 14, kierunek Łódź)
99-400 Łowicz