PRONAR Przyczepa MODEL T683H 20t
Przyczepa PRONAR T683H to wersja przyczepy T683 z hydraulicznie unoszoną boczną ścianą bez środkowego słupka, co daje swobodny dostęp do powierzchni ładunkowej. Jest to bardzo wygodne i praktyczne rozwiązanie szczególnie przy transporcie płodów rolnych na europaletach. Lewa ściana boczna, jako jednolita profilowana płyta, jest unoszona i ryglowana hydraulicznie(system zabezpieczeń), co uniemożliwia otwarcie i utratę ładunku przy nieoczekiwanym rozszczelnieniu się układu.
Przyczepa PRONAR T683H doskonale spisuje się w nierównym i niestabilnym terenie, dzięki zastosowaniu zawieszenia resorowego typu tandem z dwoma pojedynczymi mocnymi osiami jezdnymi i amortyzowanego sztywnego dyszla. Dopuszczalna masa całkowita 20 ton jest to wielkość, przy której w optymalny sposób uwzględniono zarówno aspekt ekonomiczny (cena przyczepy i niskie koszty użytkowania), jak i użytkowy (optymalna ładowność i pojemność ładunkowa, funkcjonalność, niezawodność i trwałość).
-
MOŻLIWOŚĆ RÓŻNORODNYCH ZASTOSOWAŃdo przewozu każdego rodzaju materiałów sypkich, europalet (wewnętrzne wymiary skrzyni to 5020mm długości oraz 2420mm szerokości) i paszy w belach, okna zsypowe w tylnej klapie ułatwiają rozładunek strumieniowy ziarna
-
WYTRZYMAŁAściany, elementy podwozia oraz nadwozia przyczep są wykonane z grubszej niż u konkurencji blachy, zastosowanie nowoczesnych powłok lakierniczych podnosi trwałość
-
BOGATE WYPOSAŻENIE STANDARDOWEw standardzie instalacja elektryczna, hamulec ręczny korbowy, kliny podporowe, oraz instalacja hamulcowa pneumatyczna
-
ŁATWA W MANEWROWANIUułatwione manewrowanie przyczepą w każdym terenie dzięki zawieszeniu typu tandem
-
NIEZAWODNARamy podwozi posiadają niezawodny i mocny system trójstronnego wywrotu oraz wzmocniony, wytrzymujący ekstremalne obciążenia dyszel z hydraulicznie sterowaną nożycową podporą
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 20000 | [kg] | |
Dopuszczalna masa całkowita: | 20000* | [kg] | |
Ładowność: | 15180** | [kg] | |
Masa własna: | 4820 | [kg] | |
Pojemność ładunkowa: | 20,3 | [ | |
Powierzchnia ładunkowa: | 12,1 | [m 2] | |
Długość skrzyni ładunkowej wewnętrzna: | 5020 | [mm] | |
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnętrzna: | 2420*** | [mm] | |
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) | 7270/2550/3070 | [mm] | |
Wysokość ścian skrzyni: | 800+900 | [mm] | |
Grubość blachy podłogi/ściany: | 5/2,5 | [mm] | |
Wysokość platformy od podłoża: | 1350 | [mm] | |
Rozstaw kół: | 1960 | [mm] | |
Zawieszenie: | Resory paraboliczne | ||
Obciążenie oka dyszla | 2000 | [kg] | |
Rozmiar ogumienia: | 385/65 R22,5 RE | ||
Prędkość konstrukcyjna: | 40 | [km/h] | |
System wywrotu: | trójstronny | ||
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 1980mm/18L/200bar | ||
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: | 104/76,4 | [KM/kW] | |
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) : | 47/47 | [˚] |
*Parametr – dopuszczalna masa całkowita – w zależności od ograniczeń prawnych na danym rynku sprzedaży, może się różnić od podanego
** Parametr uzależniony od ograniczeń prawnych na danym rynku oraz od kompletacji, może się różnić od podanego
***Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET
T683H Wyposażenie standardowe:
Skrzynia ładunkowa ze specjalnym systemem otwierania ścian, z lewą ścianą 1700mm wysokości unoszoną hydraulicznie, z prawą ścianą 800mm uchylną
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową
Ściany z uszczelnieniem gumowym, z wysokiej jakości, mocnych, profili PF800mm z obrzeżem 60mm, wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, z odkuwanymi zamkami
Ściana lewa, 1700mm wysokości, z automatycznym ryglowaniem – unoszona hydraulicznie,
Ściana prawa, dolna 800mm z centralnym ryglowaniem – system uchylny
Ściana tylna, dolna 800mm z centralnym ryglowaniem – system uchylny
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika, amortyzowany resorami gumowymi
Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
Osie na 60 km/h
Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa, z wyjściem do drugiej przyczepy
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V, z tylnym gniazdem elektrycznym, z lampami LED, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty, z grubymi linami zabezpieczającymi, z wyjściem do drugiej przyczepy
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Uchwyt przewodów hydraulicznych z wieszakiem dla złączek wpinanych do ciągnika
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach Błotniki kół tylnych -plastikowe
Boczne oświetlenie obrysowe
Tylne zabezpieczenie, składane
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR