PRONAR Przyczepa MODEL T680U 20t
Jedną z najbardziej popularnych przyczep jest T680, ze względu na swą ładowność popularnie nazywana „czternastką”. Jest to uniwersalna przyczepa przystosowana do przewozu zarówno ładunków sypkich, jak i ułożonych na paletach. Podążając za nowymi trendami na rynku przyczep rolniczych Pronar rozpoczął produkcję przyczepy T680U, ze skrzynią ładunkową wyposażoną w wymienne uszczelki. Przyczepa ta przeznaczona jest do przewozu ładunków sypkich o małej granulacji, takich jak np. rzepak, soja. PRONAR T680U jest uzupełnieniem oferty handlowej przyczep o dopuszczalnej masie całkowitej 18 ton i spełnia coraz wyższe wymagania krajowych oraz zagranicznych odbiorców.
-
FUNKCJONALNAumożliwia – oprócz transportu typowych materiałów sypkich – także załadunek europalet i skrzyniopalet
-
WYTRZYMAŁAstosowane przez Pronar profile zamknięte zapewniają trwałość konstrukcji i odporność na odkształcenia
-
SZCZELNAdodatkowe wymienne uszczelki gumowe zamontowane na ramie dolnej, jak również między ścianami i nadstawami sprawiają iż przyczepa jest niezwykle szczelna
-
ZSYPY BOCZNEsystem ryglowania ścian umożliwia montaż zsypów bocznych, pozwalający na wyładunek poza obręb kół przyczepy
-
SZEROKI ZAKRES OPCJONALNEGO WYPOSAŻENIAklient może zamówić dodatkowe wyposażenie, które dodatkowo uatrakcyjni i zwiększy zakres wykorzystania przyczepy
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 20000 | [kg] |
Dopuszczalna masa całkowita: | 18000* | [kg] |
Ładowność: | 13030** | [kg] |
Masa własna: | 4970 | [kg] |
Pojemność ładunkowa: | 17,2 | [m 3] |
Powierzchnia ładunkowa: | 12,3 | [m 2] |
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | 5100 | [mm] |
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz*: | 2410*** | [mm] |
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) | 7300/2550/2800 | [mm] |
Wysokość ścian skrzyni: | 800+600 | [mm] |
Grubość blachy podłogi/ściany: | 5/2,5 | [mm] |
Wysokość platformy od podłoża: | 1390 | [mm] |
Rozstaw kół: | 1900 | [mm] |
Zawieszenie: | Resory paraboliczne | |
Obciążenie oka dyszla | – | [kg] |
Rozmiar ogumienia: | 385/65 R22,5 RE | |
Prędkość konstrukcyjna: | 40 | [km/h] |
System wywrotu: | trójstronny | |
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 1980mm/18L/200bar | |
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: | 109,2/80,3 | [KM/kW] |
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) : | 47/47 | [˚] |
*Parametr – dopuszczalna masa całkowita – w zależności od ograniczeń prawnych na danym rynku sprzedaży, może się różnić od podanego
** Parametr uzależniony od ograniczeń prawnych na danym rynku oraz od kompletacji, może się różnić od podanego
***Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET
T680U Wyposażenie standardowe:
Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian, wyposażona w specjalny system uszczelnienia
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
Skrzynia ładunkowej przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową
Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
Wymienne uszczelki gumowe , umieszczone w gniazdach przy płycie podłogowej, z trzech stron podłogi, zapewniające szczelność przyczepy (szczególnie przydatne przy transporcie rzepaku) oraz wymienne przyklejane uszczelki z EPDM na pozostałych połączeniach ścian, nadstaw i płyty podłogowej.
Ściany z profili PF800mm i nadstawy z profili PF600mm, z obrzeżem 60mm, wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, ze stabilnymi słupkami tylnymi, z odkuwanymi zawiasami i zamkami
Ściany boczne dzielone przykręcanym do podłogi słupkiem środkowym z linkami spinającymi
Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Dyszel typu V z homologacją, z zaczepem sztywnym, z okiem 40mm, z regulacją wysokości
Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
Osie na 60 km/h
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V, z tylnym gniazdem elektrycznym, z lampami LED, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty, z grubymi linami zabezpieczającymi, z wyjściem do drugiej przyczepy
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Błotniki kół tylnych – plastikowe
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR