PRONAR Przyczepa MODEL T680P 20t
Przyczepa PRONAR T680P o masie całkowitej 18 ton jest przyczepą rolniczą dwuosiową przystosowaną do transportu płodów i produktów rolnych sypkich oraz produktów w euro – i skrzyniopaletach. Trójstronny wywrót pozwala na swobodny rozładunek w różnych miejscach oraz znacząco wpływa na funkcjonalność przyczepy. Uchylno – rozwierny system otwierania ściany bocznej pozwala na wygodny załadunek i wyładunek. Ściany skrzyni ładunkowej przyczepy PRONAR T680P wykonane są ze specjalnej oraz wodoodpornej sklejki – wytrzymały oraz lekki materiał odporny na korozję. W aluminiowych obramowaniach zamontowana jest uszczelka co pozwala na transport materiałów o małej granulacji np. rzepaku.
-
FUNKCJONALNAportalowy system drzwi bocznych ułatwia załadunek, drzwi portalowe mogą znajdować się z prawej lub lewej strony przyczepy
-
UNIWERSALNAmocna i uniwersalna skrzynia ładunkowa z szerokością wewnętrzną 2,42 m umożliwia transport na skrzynio paletach oraz bel o szer. 1,2 m
-
WYTRZYMAŁAmocna rama podwozia z prostokątnych profili zamkniętych, mogąca przenosić duże i złożone obciążenia ze stabilizacją trójstronnego wywrotu oraz mocne zawieszenie na resorach parabolicznych z osiami przystosowanymi do prędkości 60km/h.
-
BOGATO WYPOSAŻONAw standardzie koło zapasowe w koszu mocowanym pod pojazdem
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 20000 | [kg] |
Dopuszczalna masa całkowita: | 18000* | [kg] |
Ładowność: | 13160** | [kg] |
Masa własna: | 4840 | [kg] |
Pojemność ładunkowa: | 19,5 | [m 3] |
Powierzchnia ładunkowa: | 12,7 | [m 2] |
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | 5250 | [mm] |
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | 2410*** | [mm] |
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) | 7300/2550/3250 | [mm] |
Wysokość ścian skrzyni: | 1540 | [mm] |
Materiał ścian: | Sklejka wodoodporna | |
Grubość podłogi/ściany: | 5/18 | [mm] |
Wysokość platformy od podłoża: | 1390 | [mm] |
Rozstaw kół: | 1900 | [mm] |
Zawieszenie: | Resory paraboliczne | |
Obciążenie oka dyszla | – | [kg] |
Rozmiar ogumienia: | 385/65 R22,5 RE | |
Prędkość konstrukcyjna: | 40 | [km/h] |
System wywrotu: | trójstronny | |
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 1980mm/18L/200bar | |
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: | 109,2/80,3 | [KM/kW] |
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) : | 47/47 | [˚] |
*Parametr – dopuszczalna masa całkowita – w zależności od ograniczeń prawnych na danym rynku sprzedaży, może się różnić od podanego
** Parametr uzależniony od ograniczeń prawnych na danym rynku oraz od kompletacji, może się różnić od podanego
***Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET
T680P Wyposażenie standardowe:
Skrzynia ładunkowa ze specjalnym systemem otwierania ścian, z lewą ścianą rozwierno – uchylną
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową
Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
Ściany ze sklejki wodoodpornej obustronnie foliowanej gr. 18 mm, z obrzeżem z profili aluminiowych, z uszczelkami gumowymi, z odkuwanymi zamkami
Ściana lewa, ze słupkiem środkowym, nie dzielona, 1540mm wysokości, system rozwierno – uchylny
Ściana prawa, ze słupkiem środkowym, dzielona, 800mm+740mm wysokości, system – uchylny
Ściana tylna, 1540mm wysokości, nie dzielona, 1540mm wysokości, system – uchylny
Stelaż plandeki
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Dyszel typu V z homologacją, z zaczepem sztywnym, z okiem 40mm, z regulacją wysokości
Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
Osie na 60 km/h
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V, z tylnym gniazdem elektrycznym, z lampami LED, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty, z grubymi linami zabezpieczającymi, z wyjściem do drugiej przyczepy
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Błotniki kół tylnych – plastikowe
Boczne oświetlenie obrysowe
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka ścian – sklejki foliowanej – brązowy ciemny