PRONAR Przyczepa MODEL PT608 11,6t
rzyczepa PRONAR PT608 jest przyczepą o skrzyni prostokątnej przystosowanej do przewozu europalet. Wywrotki znajdują zastosowane w transporcie skrzyń z plantacji do przechowalni lub na plac przeładunkowy oraz transporcie bel o szerokości 1,2m. Odpowiedni kształt skrzyni sprawia, że oprócz transportu typowych materiałów sypkich można przewozić także wiele innych produktów. Firma Pronar podczas procesu produkcji PT608 korzysta z zaawansowanych technologii profilowania blach i spawania laserowego gwarantując tym precyzję i dokładność wykonania. PT608 jest przyczepą o dopuszczalnej masie całkowitej 11 600kg cechującą się mechanizmem trójstronnego wywrotu. W skrzyni ładunkowej można zmieścić 10 europalet. Prędkość konstrukcyjna przyczepy to 40km/h. Standardem jest bogate wyposażenie pojazdu m.in. w wyjścia instalacji pneumatycznej, hydraulicznej i elektrycznej. Kupujący ma do dyspozycji wiele opcji wyposażenia dodatkowego.
Grupa przyczep o szerokości paletowej została wyróżniona przez ministra rolnictwa i rozwoju wsi w 2012 roku.
-
UNIWERSALNAWewnętrzna szerokość przyczepy (2,42m) umożliwia transport zarówno materiałów sypkich, jak też europalet i skrzynio palet
-
ESTETYCZNADzięki zastosowaniu odkuwanych zawiasów i zamków po obu stronach bort. Zwiększona ilość zawiasów po każdej stronie przyczepy zapewnia dokładniejsze zamykanie bort
-
ŁATWA PRZY ZAŁADUNKUNisko położona skrzynia ładunkowa umożliwia łatwy dostęp do ładunku, zaś listwy napinające zamiast linek spinających ułatwiają jego rozplanowanie
-
SOLIDNAProstokątna rama podwozia z profili zamkniętych o wysokiej wytrzymałości gwarantuje sztywną i wytrzymałą konstrukcję. Zastosowano również lżejsze i mocniejsze od resorów piórowych resory paraboliczne
-
BOGATO WYPOSAŻONAStandardem w tej przyczepie są kliny do kół z kieszeniami, błotniki kół tylnych, drabinki i stopniowe burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej, tylne gniazda elektryczne, hydrauliczne i pneumatyczne oraz kratki zabezpieczające lampy przy tylnej belce
Dopuszczalna masa całkowita: | 11600 | [kg] |
Ładowność: | 8460 | [kg] |
Masa własna: | 3140 | [kg] |
Pojemność ładunkowa: | 11 | [m3] |
Powierzchnia ładunkowa: | 11 | [m2] |
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | 4545 | [mm] |
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnętrzna ** | 2420 | [mm] |
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) | 6720/2550/2300 | [mm] |
Wysokość ścian skrzyni: | 500+500 | [mm] |
Grubość blachy podłogi/ściany: | 4/2 | [mm] |
Wysokość platformy od podłoża: | 1220 | [mm] |
Rozstaw kół: | 1900 | [mm] |
Zawieszenie: | Resory paraboliczne | |
Obciążenie oka dyszla | – | [kg] |
Rozmiar ogumienia: | 14.0/65 -16 | |
Prędkość konstrukcyjna: | 40 | km/h |
System wywrotu: | Trójstronny | |
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie | 1700mm/13L/200 bar | |
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: | 62,4/45,8 | [KM/kW] |
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki): | 50/46 | [°] |
*) Dane uwzględniają kompletację przyczepy ze ścianami o wysokości w mm 500+500
**) Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET
PT608, Wyposażenie standardowe:
- Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian, z centralnym ryglowaniem ścian
- Konstrukcja skrzyni ładunkowej przystosowana do transportu EUROPALET
- Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili zamkniętych
- Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
- Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
- Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
- Tylny zaczep manualny, amortyzowany
- Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
- Instalacja wywrotu z zaworem odcinającym
- Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
- Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
- Ściany z wysokiej jakości, mocnych, profili PF500mm, z obrzeżem 60mm, wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, z odkuwanymi zawiasami i zamkami;
- Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
- Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
- Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
- Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
- Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
- Błotniki kół tylnych
- Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
- Boczne listwy napinane wzmacniające ściany
- Wzmocniona płyta podłogowa z centralnym ryglowaniem ścian na obwodzie