PRONAR Przyczepa MODEL PT606 9,5t
Przyczepa PRONAR PT606 skonstruowana została tak, by sprostać wysokim wymaganiom. Jest uniwersalna, trwała, funkcjonalna i wytrzymała konstrukcyjnie. Doskonale sprawdza się zarówno w rolnictwie, jak i – coraz częściej – w gospodarce komunalnej i w innych gałęziach gospodarki. O uniwersalności przyczepy PRONAR PT606 decyduje wewnętrzna szerokość skrzyni ładunkowej (2,42 m), która umożliwia oprócz transportu typowych materiałów sypkich także załadunek europalet i skrzyniopalet. Konstrukcja ramy podwozia przyczepy PRONAR PT606 oparta jest na wytrzymałych, prostokątnych profilach zamkniętych, które w odróżnieniu od profili otwartych są zdecydowanie bardziej wytrzymałe.
-
FUNKCJONALNAwewnętrzna szerokość (2,42 m), umożliwia – oprócz transportu typowych materiałów sypkich – także załadunek europalet i skrzynio palet
-
WYTRZYMAŁAstosowane przez Pronar profile zamknięte zapewniają trwałość konstrukcji i odporność na odkształcenia
-
WIELOFUNKCYJNAdoskonale nadaje się do transportu płodów rolnych i materiałów budowlanych (np. piasek, żwir), a także rożnych produktów potrzebnych w pracach komunalnych (do zmniejszania śliskości jezdni), szerokość przyczepy pozwala na transport euro-palet i euro-skrzyń, a dzięki zamontowanym w podłodze uchwytom, w łatwy sposób można zabezpieczyć przewożony towar na czas transportu pasami spinającymi.
-
ZEWNĘTRZNY NACIĄG BORTpłaskownik napinający wzmacnia ściany oraz burty i przez to zastępuje nieporęczną wewnętrzną linkę spinającą
-
SZEROKI ZAKRES OPCJONALNEGO WYPOSAŻENIAklient może zamówić dodatkowe wyposażenie, które dodatkowo uatrakcyjni i zwiększy zakres wykorzystania przyczepy
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 9500 | [kg] |
Dopuszczalna masa całkowita: | 8900 | [kg] |
Ładowność: | 6000 | [kg] |
Masa własna: | 2900 | [kg] |
Pojemność ładunkowa: | 10,1 | [m3] |
Powierzchnia ładunkowa: | 10,1 | [m2] |
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | 4190 | [mm] |
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz **: | 2420 | [mm] |
Wysokość ścian skrzyni: | 500+500 | [mm] |
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość): | 6390/2550/2200 | [mm] |
Grubość blachy podłogi/ściany: | 4/2 | [mm] |
Wysokość platformy od podłoża: | 1160 | [mm] |
Rozstaw kół: | 1900 | [mm] |
Obciążenie oka dyszla: | – | [kg] |
Rodzaj zawieszenia: | Resory paraboliczne | |
Rozmiar ogumienia: | 14.0/65-16 14PR | |
Prędkość konstrukcyjna: | 40 | [km/h] |
System wywrotu: | trójstronny | – |
Uchwyty ładunkowe (w podłodze): | 8 | [szt] |
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 1540mm/8L/200bar | |
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika | 46,8/34,4 | KM/kW |
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) | 50/46 | [st.] |
*) Dane uwzględniają kompletację przyczepy ze ścianami o wysokości w mm 500+500
**) Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET
PT606 Wyposażenie standardowe:
– Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian
– Płyta podłogowa z centralnym ryglowaniem ścian, z ośmioma uchwytami do mocowania ładunku w
zagłębionych kieszeniach podłogi
– Konstrukcja skrzyni ładunkowej przystosowana do transportu EUROPALET
– Prostokątna rama podwozia z profili zamkniętych o wysokiej wytrzymałości
– Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
– Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
– Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
– Hamulec postojowy: ręczny na korbę
– Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
– Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
– Tylne zaczep manualny sztywny oraz tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
– Zawór odcinający hydraulicznej instalacji wywrotu
– Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
– Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
– Ściany z wysokiej jakości, mocnych, profili PF500mm, z obrzeżem 60mm, wykonanych z
wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, z
odkuwanymi zawiasami i zamkami
– Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
– Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
– Błotniki kół tylnych
– Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności UV
– Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
– Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
– Boczne listwy napinane wzmacniające ściany
– Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
– Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR