METAL-FACH Przyczepa rolnicza T730/3
Przyczepa rolnicza T730/3:
- charakteryzują się niskim poziomem podłogi względem gruntu, co znacznie ułatwia załadunek,
- posiadają lekką i solidną konstrukcję, opartą w głównej mierze na profilach zamkniętych,
- ściany burtowe zostały wykonane z najwyższej jakości profili burtowych Fuhrmann, zapewniają one doskonałą sztywność oraz szczelność konstrukcji,
- skrzynia ładunkowa oparta jest na systemie przegubów, dających możliwości jej trójstronnego wywrotu (maksymalny kąt 50°),
- szerokość wewnętrzna podłogi 2410 mm (paletowa),
- agregacja z ciągnikiem przez zaczep górny lub dolny,
- burty przyczep w opcjach kolorystycznych na życzenie klienta,
- rama dolna oraz górna wykonane są z wysokogatunkowej stali S355 (18G2A), co daje gwarancję wytrzymałości przez szereg lat użytkowania,
- w ścianie tylnej, standardowo, znajduje się szyber wraz z rynną do rozładunku materiałów sypkich,
- do każdej przyczepy dołączone są kliny najazdowe do kół,
- wywrotki mogą być dodatkowo wyposażone w koło zapasowe z mocowaniem pod ramą dolną, sprzęg tylny, nadstawki, pomost roboczy oraz stelaż z plandeką,
- przyczepy mogą być również platformami po demontażu ścian i słupków,
- doskonale nadają się do przewozu niewielkich ilości bel słomy, skrzyń czy też palet,
- podłoga wykonana jest ze stali S355 o grubości 4 mm pokrytej wysokiej jakości powłoką lakierniczą, co daje gwarancję odporności na odkształcenia i korozję,
- przyczepy wykonane są zgodnie z dyrektywami UE i posiadają certyfikat CE,
- instalacja hamulcowa dwuprzewodowa, opcjonalnie hamulec hydrauliczny,
- w celu ułatwienie codziennego użytkowania przyczepy posiadają centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi,
- wyposażenie w drabinkę ułatwia codzienne użytkowanie maszyn,
- w celu zachowania sztywnej konstrukcji po załadowaniu zastosowano linkę stabilizującą ściany, która zwalniana jest dźwignią na ścianie bocznej,
- aby zabezpieczyć operatora przed opadnięciem skrzyni podczas serwisu przyczepy, zastosowano zabezpieczenie mechaniczne w postaci podpory skrzyni ładunkowej.

| Typ | J.m. | T730/3 |
| Ładowność | kg | 12000 |
| Masa własna | kg | 3600 |
| Długość wewnętrzna skrzyni ładunkowej | mm | 4510 |
| Szerokość wewnętrzna skrzyni ładunkowej | mm | 2410 |
| Wysokość ścian skrzyni | mm | 600+800 |
| Odległość powierzchni ładunkowej od podłoża |
mm | 1085 |
| Pojemność ładunkowa/z nadstawką | m3 | 6,5/15,2 |
| Wymiary gabarytowe: | ||
| Długość | mm | 6480 |
| Szerokość | mm | 2550 |
| Wysokość (z nadstawką) |
mm | 1685 (2485) |
| Ogumienie | – | 385/65R22,5 |
| Wyposażenie standardowe: | ||
| Rodzaj ramy podwozia | – | podłużnicowa z profili zamkniętych |
| Rodzaj dyszla | – | dolny lub górny z regulacją wysokości |
| Cięgno dyszla | – | Ø40 |
| Prędkość maksymalna | km/h | 40 |
| Wywrót | – | trójstronny |
| Instalacja hamulcowa | – | 2-przewodowa pneumatyczna (opcja: hamulec hydrauliczny) |
| Oświetlenie | – | tak |
| Hamulec ręczny | – | tak |
| Kliny podporowe z kieszeniami | – | tak |

