PRONAR Przyczepa MODEL T701
Przyczepa PRONAR T701 doskonale się sprawdza w transportowaniu gruzu, kamieni, żwiru i innych materiałów lub odpadów budowlanych używanych i powstających przy budowach czy rozbiórkach. Konstrukcyjnie dopuszczalna masa całkowita tego modelu wynosi 24 tony. Skrzynia ładunkowa o ponadprzeciętnych parametrach umożliwia użytkowanie przyczepy w trudnych warunkach przez wiele lat. Wymagający klient ma możliwość wyboru zawieszenia typu „bogie” lub też biernie kierowanej tylnej osi z hydrauliczną blokadą skrętu. Kamieniarkę można doposażyć w wahliwą klapę tylną, dzięki której możliwe jest usypywanie równej warstwy sypkiego materiału, tak przydatne podczas budowy dróg.
-
BEZKONKURENCYJNA W SWOJEJ KLASIEskrzynia ładunkowa o grubości ścian 8 mm oraz podłogi 10 mm pozwala na dłuższe użytkowanie przyczepy
-
FUNKCJONALNAduży wybór wyposażenia dodatkowego pozwala na jeszcze lepsze dopasowanie produktu do indywidualnych potrzeb
-
ZWIĘKSZONE MOŻLIWOŚCIdzięki tylnemu zaczepowi oraz wyjściom instalacji hydraulicznej i hamulców możliwe jest podczepienie drugiej przyczepy
-
BEZPIECZNAkonstrukcja jest zgodna z normami i dyrektywami dotyczącymi bezpieczeństwa a zastosowanie hamulców bębnowych 400×140 (opcja) pozwala na szybkie zatrzymanie przyczepy wypełnionej ładunkiem
Dopuszczalna masa całkowita – konstrukcyjnie | 24000 | [kg] |
Dopuszczalna masa całkowita / ładowność | 21000 / 14840 | [kg] |
Masa własna: | 6160 | [kg] |
Pojemność ładunkowa: | 10,44 | [m 3] |
Długość oraz szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz | 5600 / 2410 | [mm] |
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) | 7360/2550/2330 | [mm] |
Wysokość ścian skrzyni: | 800 | [mm] |
Grubość blachy podłogi/ściany: | 10/8 | [mm] |
Obciążenie oka dyszla: | 3000 | [mm] |
Zawieszenie: | resory paraboliczne | |
Rozmiar ogumienia: | 385/65 R22,5 RE | |
Prędkość konstrukcyjna: | 40 | [km/h] |
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: | 124,8/91,7 | [KM/kW] |
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu) | 60 | [˚] |
T701 Wyposażenie standardowe:
- Skorupowa skrzynia ładunkowa
- Hydrauliczna klapa tylna o wysokości 370mm uchylana do dołu.
- Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili stalowych
- Uniwersalny dyszel sztywny amortyzowany resorem stalowym do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
- Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
- Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym
- Zawieszenie tandem na resorach parabolicznych z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach 400×120 (FAD – hamulce na 40km/h))
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Składane tylne zabezpieczenie z homologacją wg dyrektywy 70/221/EWG (zgodnie z 2006/20/WE)
- Błotniki plastikowe osłaniające tylne i przednie koła
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
- Instalacja elektryczna z bocznymi światłami obrysowymi i wyjściem na tył
- Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
- Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym i grubymi linami zabezpieczającymi
- Siłowniki teleskopowe wywrotu na zawieszeniu przegubowym
- Składana drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
- Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
- Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
- Kolorystyka malowania ścian żółty RAL1007