PRONAR Przyczepa MODEL T679M 16,2t
PRONAR T679M to nowość w ofercie przyczep skorupowych Pronar. Przyczepa skorupowa PRONAR T679M to uniwersalny produkt, który powstał w wyniku modernizacji przyczepy PRONAR T679. Zmieniona skrzynia ładunkowa, w której ściana boczna została wykonana z jednego arkusza blachy (brak środkowego żebra), sprawia, że przyczepa ma nowoczesny wygląd i zachowuje wysokie parametry wytrzymałościowe. W standardzie przyczepa wyposażona jest w osłony, które zabezpieczają skrzynię przed zabrudzeniem podczas jazdy, natomiast podczas załadunku czy rozładunku chronią ramę dolną przyczepy. W klapie tylnej T679M zastosowano sprawdzony system zamków zabezpieczających na siłownikach hydraulicznych, który uniemożliwia nieoczekiwane otwarcie klapy oraz zapewnia jej prawidłowy docisk. Dodatkowo montowana w standardzie gumowa uszczelka zapewnia 100% szczelność przyczepy, każdego rodzaju ładunku. Dzięki temu przyczepa PRONAR T679M znajduje szerokie zastosowanie w rolnictwie (zarówno do transportu zboża, kukurydzy, rzepaku, masy zielonej czy roślin okopowych), ale również w budownictwie (transport żwiru czy piachu) i innych sektorach gospodarki. Przyczepa T679M ma bogate wyposażenie standardowe, min. błotniki kół przednich i tylnych, dwuprzewodową pneumatyczną instalację hamulcową, drabinki i stopnie burtowe, duże okno w ścianie przedniej, oświetlenie boczne oraz nożycową podporę dyszla. W Przyczepie T679M zastosowano instalację oświetleniową z lampami LED o dużej żywotności oraz odporności na wilgoć i zanieczyszczenia. Dodatkowo na lampach tylnych standardowo montowane są metalowe kratki zabezpieczające je przed uszkodzeniem.
-
UNIWERSALNASzerokie zastosowanie w transporcie plonów rolnych, materiałów sypkich, itp.
-
WYTRZYMAŁASolidna konstrukcja: rama dolna wykonana z prostokątnych profili zamkniętych, mocny uniwersalny dyszel o wytrzymałości 2000kg, trwały i masywny cylinder teleskopowy na zawieszeniu przegubowym, zastosowany w hydraulicznej instalacji wywrotu.
-
FUNKCJONALNAZawieszenie tandem gwarantuje wysoką manewrowość przyczepy, a lepszą jej stateczność osiągnięto dzięki większemu rozstawowi kół jezdnych. Dzięki tym rozwiązaniom konstrukcyjnym mozliwe jest użytkowanie przyczepy w każdych warunkach terenowych.
-
BOGATE WYPOSAŻENIE DODATKOWEOferta pozwala na odpowiednie skonfigurowanie przyczepy, specjalnie do wymagań użytkownika
-
BEZPIECZNAPrzyczepa została wyposażona w wiele rozwiązań poprawiających bezpieczeństwo pracy i przejazdu, m.in. oświetlenie obrysowe, zamki zabezpieczające klapę tylną, linki zabezpieczające wywrót skrzyni ładunkowej, tablice wyróżniające i inne
Dopuszczalna masa całkowita: | 16200 | [kg] |
Ładowność: | 12000 | [kg] |
Masa własna: | 4200 | [kg] |
Pojemność ładunkowa bez nadstaw: | 13,2 | [m3] |
Powierzchnia ładunkowa: | 10,4 | [m2] |
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | 4800 | [mm] |
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: trapez: | 2140/2200 | [mm] |
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość): | 6797/2550/2460 | [mm] |
Wysokość ścian skrzyni: | 1200 | [mm] |
Grubość blachy podłogi/ściany: | 4/4 | [mm] |
Wysokość platformy od podłoża: | 1260 | [mm] |
Rozstaw kół: | 1960 | [mm] |
Zawieszenie: | Resory paraboliczne | |
Obciążenie oka dyszla | 1950 | [kg] |
Rozmiar ogumienia: | 385/65 R22,5 RE | |
Prędkość konstrukcyjna: | 40 | [km/h] |
System wywrotu: | jednostronny | |
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie): | 1700/13/200 | [mm/L/bar] |
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: | 83,2/61 | [KM/kW] |
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) : | 50 | [°] |
- Skorupowa skrzynia ładunkowa z profilowanymi ścianami o wysokości 1200mm
- Ściana tylna podnoszona hydraulicznie
- Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili
- Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
- Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
- Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
- Zawieszenie tandem na resorach parabolicznych z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach 400×80
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Tylne zabezpieczenie, z homologacją typu WE, składane
- Błotniki plastikowe osłaniające tylne i przednie koła oraz metalowa osłona nad kołami
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
- Instalacja oświetleniowa 12V z bocznymi światłami obrysowymi i wyjściem do drugiej przyczepy
- Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
- Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym i grubymi linami zabezpieczającymi
- Siłownik teleskopowy wywrotu na zawiesiu przegubowym
- Składana drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
- Okna na przedniej ścianie skrzyni ładunkowej
- Hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem
- Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
- Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
- Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
- Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR