PRONAR Przyczepa MODEL T672/1 13,5t
Przyczepa Pronar T672/1 przeznaczona jest do transportu płodów rolnych, produktów rolnych, materiałów budowlanych, nawozów mineralnych oraz innych ładunków. Przyczepa ma ładowność 10 ton, wyposażona jest w trójstronny system wywrotu, błotniki kół tylnych, tylny zaczep manualny i szyber zsypowy do ziarna w tylnej ścianie przyczepy. W zależności od potrzeb przyczepę można wyposażyć w instalację hamulcową pneumatyczną lub hydrauliczną. W wersji opcjonalnej można wybrać wiele doposażeń takich jak: plandeka ze stelażem, balkon, koło zapasowe, dodatkowe nadstawy, różne rozmiary ogumienia.
-
TRWAŁAściany i podłoga wykonane z grubszej blachy co wydłuża żywotność przyczepy
-
BOGATO WYPOSAŻONAwysokie wyposażenie wersji standard oraz szeroki wachlarz wyposażenia opcjonalnego
-
FUNKCJONALNAmożliwość wykorzystania przyczepy w rolnictwie i usługach komunalnych
-
SOLIDNAwykonana z materiałów wysokiej jakości
-
ŁATWA W OBSŁUDZEobsługa przyczepy z kabiny ciągnika
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 13500 [kg] |
Dopuszczalna masa całkowita | 13160 [kg] |
Ładowność | 10000 [kg] |
Masa własna | 3160 [kg] |
Pojemność ładunkowa | 11,8 [m3] |
Powierzchnia ładunkowa | 9,8 [m2] |
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz | 4440 [mm |
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz | trapez: 2190/2240 [mm] |
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) | 6455 / 2390/2500 [mm] |
Wysokość ścian skrzyni | 600+600 [mm] |
Grubość blachy podłogi/ściany | 5/2,5 [mm] |
Wysokość platformy od podłoża | 1320 [mm] |
Rozstaw kół | 1700 [mm] |
Rozmiar ogumienia | 15,0/70-18 |
Prędkość konstrukcyjna | 30 [km/h] |
System wywrotu | trójstronny |
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) |
1700mm/13L/200bar |
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika | 72,8/53,5 [KM/kW] |
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) | 50/46 [°] |
T672/1 Wyposażenie standardowe:
- Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian
- Wzmocniona płyta podłogowa z centralnym ryglowaniem ścian
- Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej ( skrzynia rozszerza się o 50mm w kierunku do tyłu )
- Prostokątna rama podwozia z profili zamkniętych o wysokiej wytrzymałości
- Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
- Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
- Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
- Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
- Tylny zaczep manualny, amortyzowany
- Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
- Instalacja wywrotu z zaworem odcinającym
- Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
- Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
- Ściany z wysokiej jakości, mocnych, profili PF600mm, z obrzeżem 70mm, wykonanych z wykorzystaniem
- zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, z odkuwanymi zawiasami i zamkami
- Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
- Linki spinające ściany
- Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
- Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
- Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
- Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
- Błotniki kół tylnych
- Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej