PRONAR Przyczepa MODEL T654/2 6,1t

PRONARPRONAR Przyczepa MODEL T654/2 6,1t

PRONAR Przyczepa MODEL T654/2 6,1t

Przyczepa Pronar T654/2 to jednoosiowa przyczepa z trójstronnym systemem wywrotu. Przeznaczona do transportu wszelkich materiałów znajduje szerokie zastosowanie w rolnictwie (zarówno do transportu kukurydzy, masy zielonej czy roślin okopowych), w sektorze komunalnym (wywóz zanieczyszczeń powstałych w wyniku sprzątania parków, pasów zieleni czy ścieżek rowerowych), w sadownictwie (przewóz skrzyń w sadach pomiędzy rzędami drzew i krzewów) oraz innych sektorach gospodarki.

T654/2 to uniwersalny produkt, który powstał w wyniku modernizacji przyczepy PRONAR T654/1. Zmieniona konstrukcja ramy górnej i dolnej, sprawia, że przyczepa ma masę własną zbliżoną do T654/1 pomimo to ma większą ładowność przy zachowaniu wszystkich podstawowych parametrów wytrzymałości i stabilności. Skrzynia ładunkowa ma uniwersalny systemem otwierania ścian oraz centralne ryglowanie ścian (tył, lewa, prawa). Ściany wykonane są z wysokiej jakości, mocnych, profili PF500mm (przestrzenie zamknięte profili łączone są ciągłą spoiną laserową). W skrzyni zastosowano odkuwane zawiasy i zamki, które uniemożliwiają nieoczekiwane otwarcie ścian skrzyni oraz zapewniają szczelność przyczepy, dla każdego rodzaju ładunku. Przyczepa T654/2 ma min. w standardzie centralne ryglowanie ścian (tył, lewa, prawa), mechanizm trójstronnego wywrotu, prostą podporę dyszla ze składanym kółkiem stalowym, szyber zsypowy do ziarna i instalację hamulcową dwuprzewodową. Uniwersalna konstrukcja ramy a daje możliwość przyłączenia dyszla na dolny lub górny zaczep ciągnika i zastosowanie dowolnego zaczepu transportowego. Możliwe jest również zastosowanie dyszla najazdowego. Zastosowane materiały malarskie- chemoutwardzalne dwuskładnikowe dają wysoką odporność i trwałość antykorozyjną oraz odporność na promieniowanie UV.

  1. LEKKA KONSTRUKCJA
    Niewielka masa własna (około 1200 kg przy ładowności 4 900 kg)
  2. PROSTA BUDOWA
    Rama podwozia trójkątna, spawana z prostokątnych zamkniętych profili stalowych dzięki czemu przyczepa jest wytrzymała, sztywna i odporna na odkształcanie.
  3. UNIWERSALNA
    Uniwersalna konstrukcja ramy a daje możliwość przyłączenia dyszla na dolny lub górny zaczep ciągnika i zastosowanie dowolnego zaczepu transportowego. Możliwe jest również zastosowanie dyszla najazdowego.
  4. FUNKCJONALNA
    Duża zwrotność przyczepy ułatwia wykonywanie manewrów , natomiast duży kąt wywrotu zapewnia doskonały zsyp niezależnie od rodzaju materiału. Zastosowanie dodatkowej nadstawy, zwiększa pojemność ładunkową przyczepy do 6,4 m3. Nisko położona podłoga skrzyni ładunkowej umożliwia łatwy i nie wymagający dodatkowych urządzeń załadunek i rozładunek.
  5. BOGATE WYPOSAŻENIE DODATKOWE
    Oferta pozwala na odpowiednie skonfigurowanie przyczepy, specjalnie do wymagań użytkownika
    Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita 6100 [kg]
    Dopuszczalna masa całkowita 6100 [kg]
    Ładowność 4910 [kg]
    Masa własna 1190 [kg]
    Pojemność ładunkowa 3,2 [m3]
    Powierzchnia ładunkowa 6,4 [m2]
    Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 3500 [mm]
    Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz 1820 [mm]
    Wymiary gabarytowe (dł./szer./wys.) 4960 / 1990 / 1430 [mm]
    Wysokość ścian skrzyni 500 [mm]
    Grubość blachy: podłoga/ściany 3 / 2 [mm]
    Wysokość platformy od podłoża 890 [mm]
    Rozstaw kół 1400 [mm]
    Zawieszenie sztywne
    Obciążenie oka dyszla 1000 [kg]
    Rozmiar ogumienia 11.5/80-15.3
    Prędkość konstrukcyjna 25 [km/h]
    System wywrotu trójstronny
    Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) 1300mm/8ltr./160bar
    Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 31,2/23 [KM/kW]
    Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu/ na boki) 50/46 [°]

    Wyposażenie standardowe:
    – skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian;
    – centralne ryglowanie ścian (tył, lewa, prawa)
    – rama podwozia trójkątna, spawana z prostokątnych zamkniętych profili stalowych
    – uniwersalny dyszel sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
    – zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40 do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
    – podpora dyszla prosta ze składanym kółkiem stalowym
    – instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
    – postojowy hamulec ręczny z korbą
    – instalacja oświetleniowa żarówkowa, 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
    – spiralny przewód przyłączeniowy instalacji oświetleniowej
    – instalacja wywrotu z zaworem odcinającym
    – siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
    – podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
    – ściany z wysokiej jakości, mocnych, profili PF500mm, z obrzeżem 70mm, wykonanych z profilowanych blach, z odkuwanymi zawiasami i zamkami
    – przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw łączone ciągłą spoiną laserową
    – szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    – dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    – materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
    – kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
    – kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
    – drabinka ułatwiająca dostęp do skrzyni ładunkowej

Zadzwoń do nas!


Sprzedaż części

tel.: +48 24 362 73 03

fax: +48 24 362 73 02

email: biuro@agrohandel.kutno.pl


Sprzedaż maszyn

tel.: +48 24 355 78 50

tel.: +48 696 058 537

Agrohandel Kutno

Woźniaków 19a,
99-300 Kutno

ODDZIAŁ CIACHCIN

Ciachcin 4C
09-230 Bielsk
Trasa 60 Płock – Ciechanów

ODDZIAŁ ŁOWICZ

ul. Prymasowska 84
(trasa 14, kierunek Łódź)
99-400 Łowicz