FARMTRAC 7100/7110DT – Moc bez kompromisów
Najnowsze i najmocniejsze modele Farmtraca stworzone do najcięższej pracy. Zastosowano w nich najlepsze podzespoły, które gwarantują najwyższą jakość i trwałość.
„Puchar Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi” – w dowód uznania dla serii 7100 DT, w szczególności za praktyczne rozwiązanie i korzystny stosunek ceny do jakości.
Oryginalny brytyjski czterocylindrowy silnik Perkins 1104D-44T o mocy 98 lub 110 KM (przy 2300 obr./min.). Mimo imponujących osiągów jest ekologiczny – spełnia wymagania normy emisji spalin EURO IIIA.
Układ przeniesienia napędu renomowanej niemieckiej firmy ZF – T557 LS wyposażony w wzmacniacz momentu – Power Shift i rewers. Skrzynia biegów 16+16. Oś przednia firmy Carraro z zwolnicami planetarnymi i automatyczną blokadą mechanizmu różnicowego. Sterowany elektrohydraulicznie podnośnik EHR firmy Bosch o udźwigu do 4900 kg i możliwością sterowania z zewnątrz. Pompa o wydatku 85 l/min (55 + 30).
Aż cztery prędkości WOM (z niezależnie sterowanym sprzęgłem) w tym dwie ekonomiczne: 540/2045, 1000/2130, 430/2132, 750/2092 obr/min.
Komfort pracy gwarantuje przestronna dwudrzwiowa, wyciszona kabina z klimatyzacją (opcjonalnie) i fotelem kierowcy z pneumatycznym zawieszeniem (opcjonalnie). Wyposażona jest w wyjątkowe efektywne reflektory – przednie i tylne, które umożliwiają pracę także po zmroku.
Model dostępny jest również w wersji z ładowaczem czołowym.
Tak jak wszystkie ciągniki Farmtrac objęty jest 24 miesięczną gwarancją.
Farmtrac 7110DT
Charakterystyka mocy silnika
moc znamionowa |
81KW[110KM) PRZY 2300 OBR/MIN |
maks.moment obrotowy |
416Nm PRZY 1400 |
Silnik
typ |
PERKINS 1104D-44T |
ilość cyl./poj.skokowa |
4/4400 |
system chłodzenia |
cieczą |
filtr powietrza |
suchy, dwustopniowy |
Układ napędowy
sprzęgło |
Cierne, suche, dwutarczowe z niezależnym sterowaniem napędu WOM/sprzęgła głównego mechaniczne-pedałem nożnym a sprzęgła WOM elektro-hydrauliczne |
skrzynia biegów |
ZF T557 LS Power Shift ze wzmacniaczem momentu – Power Shift, rewers przód-tył zsynchronizowany, skrzynia 4 biegowa zsynchronizowana, reduktor pole-szosa ze sprzęgłem kłowym |
ilość biegów |
16 na 16 |
blokada mech. różnicowego |
włączana elektro-hydraulicznie |
Wał odbioru mocy
typ |
niezależny i zależny |
prędkość obrotowa WOM/silnik, obr./min |
540/2045, 1000/2130, 430/2132, 750/2092 |
średnica końcówki/liczba wypustów |
35mm/6 DIN9611 |
Układ hydrauliczny
funkcje podnośnika |
regulacja pozycyjna i siłowa |
wydatek pompy, l/min |
85(55+30) |
ciśnienie normalne Mpa |
18 |
układ zawieszenia narzędzi |
2 kat. ISO 730-1, automatyczne sprzęgi |
Max. udźwig podnośnika [kg] |
4900 |
ilość szybkozłączy |
6 |
Układ kierowniczy
Układ hamulcowy
hamulce robocze |
tarczowe, mokre, sterowane hydraulicznie |
hamulce postojowe |
sterowany ręcznie |
Oś przednia
typ |
CARRARO ze zwolnicami planetarnymi i automatyczną blokadą mechanizmu różnicowego |
Ogumienie
przód |
420/85R24 |
tył |
480/70R38 |
Zespoły przełączeniowo-zaczepowe
rodzaj |
zaczep przedni górny i dolny zaczep transportowy, zaczep rolniczy, belka polowa |
Kabina
rodzaj |
komfortowa, ochronna, dwudrzwiowa, wyciszona |
wyposażenie |
Ogrzewanie, wentylacja, wyjście bezpieczeństwa w dachu, spryskiwacz szyby przedniej, wycieraczka szyby przedniej i tylnej, lusterka boczne, przednie i tylne lampy robocze w dachu kabiny |
Wymiary (mm) Waga (kg)
Długość |
4072 – 4455 |
Szerokość |
1936 – 2457 |
Wysokość |
2646 – 2776 |
Prześwit |
298 – 428 |
Masa ciągnika [kg] |
4600 |
Pojemność (w litrach)
Zbiornik paliwa |
160 |
Układ smarowania silnika |
9,5 |
Układ chłodzenia silnika |
15 |
Skrzynia biegów/tylny most + zwolnice |
35 |
Galeria zdjęć: