METAL-FACH Przyczepa rolnicza T711/2 – 10t
Przyczepy rolnicze dwuosiowe T711 o ładowności 8, 10 i 12 T posiadają lekką i solidną konstrukcję opartą w głównej mierze na profilach zamkniętych. Rama dolna oraz górna wykonane są ze stali o gatunku S355 ( 18G2A), co daje gwarancję wytrzymałości przez szereg lat użytkowania. Cechuje się ona niskim poziomem podłogi względem gruntu, dzięki czemu ułatwiony jest załadunek. Ściany skrzyni ładunkowej wykonano z profili burtowych znanej marki Fuhrmann. Zapewniają one doskonałą sztywność oraz szczelność konstrukcji. Skrzynia ładunkowa oparta jest na systemie przegubów, dających możliwości jej trójstronnego wywrotu. Dodatkowo w ścianie tylnej, standardowo znajduje się szyber wraz z rynną, przeznaczony do rozładunku materiałów sypkich. W standardzie do każdej przyczepy dołączone są kliny najazdowe do kół. Na życzenie klienta można wyposażyć wywrotkę w koło zapasowe z mocowaniem pod ramą dolną, sprzęg tylny oraz stelaż wraz z plandeką Przyczepy mogą być również platformami po demontażu ścian i słupków. Doskonale nadają się do przewozu niewielkich ilości bel słomy, skrzyń czy też palet. Podłoga T711 jest wykonana ze stali S355 o grubości 4 mm pokrytej wysokiej jakości powłoką lakierniczą, co daje gwarancje odporności na odkształcenia i korozję. Przyczepy wykonane są zgodnie z dyrektywami UE i posiadają certyfikat CE. Standardowo wyposażone są w hamulec jednoprzewodowy pneumatyczny. W celu ułatwienia codziennego użytkowania przyczepy posiadają centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi. Standardowe wyposażenie w drabinkę ułatwia codzienne użytkowanie maszyny. W celu zachowania sztywnej konstrukcji po załadowaniu, zastosowano linkę stabilizującą ściany, którą zwalniana jest dźwignią na ścianie bocznej. W celu zabezpieczenia operatora przed opadnięciem skrzyni podczas serwisu przyczepy, zastosowano zabezpieczenie mechaniczne w postaci podpory skrzyni ładunkowej.

| Typ | J.m. | T711/2 |
| Ładowność | kg | 10000 |
| Masa własna | kg | 3900 |
| Długość wewnętrzna skrzyni ładunkowej | mm | 4510 |
| Szerokość wewnętrzna skrzyni ładunkowej | mm | 2410 |
| Wysokość ścian skrzyni | mm | 600+500 |
| Wysokość ścian skrzyni z nadstawką | mm | 1100 |
| Odległość powierzchni ładunkowej od podłoża |
mm | 1360 |
| Pojemność ładunkowa/z nadstawką | m3 | 6,5/12 |
| Wymiary gabarytowe: | ||
| Długość | mm | 6495 |
| Szerokość | mm | 2550 |
| Wysokość (z nadstawką) |
mm | 1885 (2385) |
| Ogumienie | – | 385/65R22,5 |
| Wyposażenie standardowe: | ||
| Rodzaj ramy podwozia | – | podłużnicowa z profili zamkniętych |
| Rodzaj dyszla | – | trójkątny z regulacją wysokości |
| Cięgno dyszla | Ø | 40 |
| Prędkośc maksymalna | km/h | 40 |
| Wywrót | – | trójstronny |
| Instalacja hamulcowa | – | 1-przewodowa/2-przewodowa |
| Oświetlenie | – | tak |
| Hamulec ręczny | – | tak |
| Kliny podporowe z kieszeniami | – | tak |

