FARMTRAC KING 675DTN (75KM)
FARMTRAC 675DTN King
W tym roku Farmtrac obchodzi jubileusz 15 lecia obecności na rynku polskim. Z tej okazji wprowadziliśmy do oferty nowy, jubileuszowy model ciągnika – Farmtrac 675 DTN King.

Ciągnik ten stanowi limitowaną edycję najchętniej kupowanego, na przestrzeni ostatnich lat, ciągnika rolniczego w Polsce w przedziale do 80 KM – modelu Farmtrac 675 DT.
Farmtrac 675 DTN King został zaprojektowany przez naszych konstruktorów z myślą o bardziej wymagających klientach, ceniących wysoki komfort jak również bezpieczeństwo pracy.

Główne zmiany wprowadzone w ciągniku King, w stosunku do pierwowzoru, poprawiające znacznie ergonomię i bezpieczeństwo pracy ciągnikiem, to:
Nowy dach kabiny, z przeszklonym wizjerem, umożliwiającym obserwację pracy z ładowaczem czołowym

Kamera z monitorem, umożliwiające obserwację maszyn współpracujących z ciągnikiem

Sterowanie tylnym TUZ z zewnątrz ciągnika, dźwignią na tylnym błotniku

Końcówki ramion TUZ z hakami CMB w standardzie umożliwiające łatwe agregowanie maszyn z ciągnikiem.

Nowe, ergonomiczne, podświetlane stopnie kabiny, gwarantujące bezpieczne wchodzenie i wychodzenie z kabiny ciągnika

Nowy układ zawieszenia kabiny, poprawiający komfort i obniżający poziom hałasu w kabinie

Fotel pneumatyczny w kompletacji standard

Łatwiejsze elektrohydrauliczne sterowanie sprzęgłem WOM oraz załączaniem przedniego napędu

Nowe oświetlenie z wykorzystaniem reflektorów LED

Nowe, ergonomiczne usytuowanie przycisków sterowania ma słupkach kabiny

Nowy przełącznik zespolony przy kierownicy

Ponadto w Kingu zastosowaliśmy unikatowy design i oryginalny, dedykowany wyłącznie tej serii kolor.

Ciągnik już w pierwszych tygodniach od wprowadzenia na rynek spotkał się z bardzo dobrym odbiorem klientów, został doceniony na wystawach regionalnych, między innymi był wyróżniony pucharem przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, otrzymał dwukrotnie tytuł HITU TARGOWEGO 2015 na Mazowieckich Dniach Rolnictwa w Poświętnem oraz na Żuławskich Targach Rolnych.
Farmtrac 675DTN King
Charakterystyka mocy silnika
| moc znamionowa | 55KW[75KM] PRZY 2200 OBR/MIN |
|---|---|
| maks.moment obrotowy | 307Nm PRZY 1400 OBR/MIN |
Silnik
| typ | PERKINS 1104D-44T |
|---|---|
| ilość cyl./poj.skokowa | 4/4400 TURBO |
| system chłodzenia | cieczą |
| filtr powietrza | suchy, dwustopniowy |
Układ napędowy
| sprzęgło | dwutarczowe, suche, z niezależnym sterowaniem sprzęgła WOM |
|---|---|
| skrzynia biegów | mechaniczna o stałym zazębieniu |
| ilość biegów | 12 na 12 |
| blokada mech. różnicowego | mechaniczna |
Wał odbioru mocy
| typ | niezależny |
|---|---|
| prędkość obrotowa WOM/silnik, obr./min | 540/1938 / 675DT 1000/1963 |
| średnica końcówki/liczba wypustów | 35mm/6 |
Układ hydrauliczny
| funkcje podnośnika | regulacja pozycyjna i siłowa |
|---|---|
| wydatek pompy, l/min | 66 (pompa tandem) |
| ciśnienie normalne Mpa | 18 |
| układ zawieszenia narzędzi | 3 kat. Iso 730-1 |
| Max. udźwig podnośnika [kg] | 2650 |
| ilość szybkozłączy | 4 |
Układ kierowniczy
| typ | hydrostatyczny |
|---|
Układ hamulcowy
| hamulce robocze | tarczowe, mokre |
|---|---|
| hamulce postojowe | sterowany ręcznie |
Oś przednia
| typ | blokada mechanizmu różnicowego |
|---|
Ogumienie
| przód | 675 (7,50 – 16) / 675DT (11,2 – 24) |
|---|---|
| tył | 16,9 – 30 |
Zespoły przełączeniowo-zaczepowe
| rodzaj | zaczep przedni górny i dolny zaczep transportowy, zaczep rolniczy |
|---|
Kabina
| rodzaj | komfortowa, ochronna, dwudrzwiowa |
|---|---|
| wyposażenie | Ogrzewanie i wentylacja, otwierany dach, uchylne okna tylne i boczne, spryskiwacz i wycieraczki szyby przedniej i tylnej, lusterka boczne, reflektory przednie i tylne na dachu kabiny |
Wymiary (mm) Waga (kg)
| Długość | 3726 – 4190 |
|---|---|
| Szerokość | 1939 – 2375 |
| Wysokość | 2490 – 2505 |
| Prześwit | 390 – 405 |
| Masa ciągnika [kg] | 3585 |
Pojemność (w litrach)
| Zbiornik paliwa | 98 |
|---|---|
| Układ smarowania silnika | 9 |
| Układ chłodzenia silnika | 17 |
| Skrzynia biegów/tylny most + zwolnice | 34 |

